9 Eki 2009

6 ay

Yazmayalı 6 ay olmuş.Daha da yazmazdım ama geçenlerde saolsun arkadaşlar hatırlattı..
Senin bi ara bi blogun vardı ne zamandır yazmıyosun dediler.Yazmayı planlıyordum fakat araya çeşitli şeyler girdi.Şimdi bunları özetlersek;

Nisandan beri Haziran sonuna kadar bitirme tezi ile uğraştık, veritabanı tasarımlarıydı, kullanıcı arayüzleriydi, web servisleriydi, mobil tarafın tasarımı-uygulamasıydı derken haziranın sonu oldu.
Bu arada Mezun oldum.İş arama sürecine girdik epey yoğun, epey masraflı bir süreçti.
İlla İstanbulda bulacağım diye didindim durdum İzmir-İstanbul arasında 8-9 defa gittin geldim.
Ağustos ortası olmuşu hiç çıt yoktu biraz tatil yapalım bari dedik.7-8 gün Seferihisar'a arkadaşın yazlığına gittik 5 tane işsiz bilgisayar mühendisi.bu 7-8 gün boyunca sürekli şirket kurma planları yatık ne yaparız nasıl yaparız diye düşündük durduk.Hepimiz askere gidelim gelelim bari dedik sonrasında olmadı şirketi kurarız dedik.
Arkadaşların bi kısmı başvurdu askere ama ben beklemeyi tercih ettim.İçimde ilginç bi iyimserlik söz konusu idi.Sen ne zaman başvuracan diye sorup durdu arkadaşlar.
Ekim ortasında başurup aralıkta gitmeyi düşündüm.Amaaa bir pazartesi günü sabahın köründe aradılar Şirketimizde Sistem Yönetimi bölümünde çalışmayı düşünürmüsünüz diye.
Önce temkinli yaklaştım fakat ama gittim görüştüm.Görüşme gayet güzel geçti.
Ertesi hafta aradılar Genel Müdürümüzle görüştürmek istiyoruz sizi dediler
Gittik tekrar Ankara'ya.İş Ankara da idi.Sonrası hafta teklif yaptılar ama şanslıydım
İstanbuldaki merkezde açık var sizi orda çalıştırmak istiyoruz dediler bende hay hay dedim.
Dört ayak üzerine düşmüştüm.İstediğim olmuştu.1 Ekimde başladık.
Fintek A.Ş Merkezi Sistem Yönetim Bölümünde.Gayet güzel bir ortam herkes elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor.
Sistem Yönetimi konusunda yazacağım artık sanırım.
Şu sıralar Windows-Linux sistem yönetimi hakkında yazılar, makaleler okuyorum.
Sanallaştırma, ESX Server, RedHat, VmWare ve Storage konularında çalışıyorum.
Bakalım bir sonraki yazımız ne zamana kısmet olacak.İşe girdik 9-18 çalışıyoruz.
Mesailerde olmaya başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder