15 Nis 2008

Yönet2008 sonrası

Perşembe 8 saatlik bir yolculuktan sonra Ankara'ya vardım.
Aşti de yönet2008 den arkadaşlar karşıladı ilginçlikler orda başlamıştı otobüstende indim kafamı bi kaldırdım ortaokul arkadaşım Osman da yönet2008 e katılmış en son 2000 yılında görmüştüm. İkimizde şaşırdık ama güzel bi karşılaşma oldu.
3 günde 9 konuşmacı 5 farklı mekan gördük.
Güzel bir organizasyondu,organizasyon takımında bulunan arkadaşlara bir daha teşekkürler.
Kişisel ve sosyal gelişimim için faydalı bir 4 gün geçirdim Ankarada.
Şunuda anladım o kadar sene Ankara'ya gelip gitmeme rağmen sadece 1 tane arkadaşım varmış orada, kamp bitiminden otobüsüm kalkana kadar ki 4 saatlik sürede yanımda bulunan bi ortaokul arkadaşım olan Hakan'a da teşekkür etmek istiyorum ama bu organizasyon sonunda Türkiye'nin çeşitli yerlerinden olmak üzere bir çok kişi ile tanıştım ve Ankara'daki arkadaş çevrem arttı umarım bu arkadaşlıkla uzun zaman devam eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder